måndag 9 januari 2012

Chokladkräm med nöttopping och 2 ½ men

Jag är sådär galet mätt just nu. Idag har jag inte gjort så mycket, varit på spinning, core och haft ett breakdown pga alla sjuka regler som ploppar upp som ogräs i detta land, och inte är det någon som informerar en om någonting heller, UTAN tydligen ska man veta allt själv. Vad trött jag blir... blä.

Imorgon ska jag ringa några viktiga samtal och försöka hålla alla känslor på distans, för tro mej, jag är inte bara trött nu, jag är ett vrak.

Sen ska jag till skolan för att luncha med I och efter min menlösa föreläsning ska jag på ett Multipass (dagens höjdpunkt!)

4 kommentarer:

  1. you are so amazing my dear,

    SvaraRadera
  2. Multipass dagens höjdpunkt? Läskigt. C

    SvaraRadera
  3. haha jag vet att du tycker det C, men det är faktiskt kul, eller det roligaste som händer imorgon iaf!

    SvaraRadera
  4. Ooh du har en blogg älski! Det känns i hjärtat :*

    SvaraRadera